Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikram edecek.
Yayınlanma:
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler yaklaşık 40 bin kişiye ulaştırılacak. Uygulamayla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının hedeflendiği belirtildi.
Hibya Haber Ajansı
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.