Konyaaltı ve Antalya arasında iş birliği görüşmesi
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanvekili Büşra Özdemir’i ağırladı. Görüşmede kentte yürütülen çalışmalar ve ortak projeler ele alındı.
Yayınlanma:
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanvekili Büşra Özdemir’i makamında kabul etti.
Gerçekleşen görüşmede Antalya ve Konyaaltı’nda yürütülen çalışmalar, planlanan projeler ve kurumlar arası iş birliği konuları ele alındı. Ayrıca vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Taraflar, yerel yönetimler arasındaki koordinasyonun önemine dikkat çekerek iş birliğinin sürdürülmesi konusunda görüş birliğine vardı.
Görüşmede Büşra Özdemir, kısa süre önce operasyon geçiren Cem Kotan’a geçmiş olsun dileklerini iletti. Kotan ise ziyaretten dolayı teşekkür etti.
Görüşme, karşılıklı iyi niyet ve iş birliği mesajlarıyla sona erdi.
Hibya Haber Ajansı
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.